Det har varit en bra vecka, hittills!

Ja, det har det, eller, i alla fall blev det det till slut efter att ett efterlängtat paket varit på villovägar ända sen i fredags. I går kom det äntligen fram, och i det fanns bl.a. den här lila coolingen:
image86
Åh, så bra den var! Precis så stor och rymlig som jag hade tänkt, och alla mina verktyg fick plats. Den blir perfekt att ha stående på skrivbordet, och bara bära med sig när man ska iväg på träffar. Jag får inviga den på söndag då det är dags för träff i församlingshemmet. Det är ju egentligen helt perfekt att ha träff denna helgen när både
Scrappiz  och Hobbyhuset har Cybercrops, för då får man i alla fall pyssla i fred de timmarna.

Paketet med Toten innehöll dessutom bl.a en embossingfön, världens snyggaste chippisar från Prima, och en hel hög svarta och vita Bazziller.

Idag dök det upp ännu en kul grej i brevlådan; ett nytt DT-paket från Scrap & Gift Corner, och ååååh, vilka underbara papper det var, från Delish Designs. Jag blev helt förälskad! De var underbara, i milda, härliga färger, och oerhört vackra mönster, och jag svär, de t.o.m. LUKTADE gott! Jag har så många idéer just nu...

Idag har vi också varit och gratulerat min farmor, och det här är vad hon fick av Albin och Agnes:
image87
Ett grattiskort med Milda Matilda på. Visst är hon söt? Och, naturligtvis, Lily Kate-papper. Älskar dem just nu...

image88
Framsidan på ett minialbum i 6X6". Upplägget med texten på remsorna i kuvertet har jag liftat från Muhren, och det runda brevmärket är ihopsatt av två av de shapes som är till CK Typist plus hjärtat från Folk Minis. Albumet innehåller bilder på barnbarnsbarnen Albin och Agnes, därav titeln (tack Kristin för det uppslaget)

image89
Och så här hade jag paketerat alltihop.


Nähä, nu ska jag gå och klappa och lukta lite mer på mina nya papper och fundera ut vad jag ska hitta på för något roligt med dem... :-)


Kommentarer
Postat av: Cia

å vad ycket fint du gjort.

Cia

Postat av: carina

Ååå va fina saker du gjort!! visst är väskan super?? jag har också en ,fast en äldre modell, man kanske skulle uppgradera sig;)

2007-04-29 @ 14:20:54
URL: http://carinalindholm.blogg.se
Postat av: Sanna

Å vilka fina saker du gjort!
En såndär väska suktar jag åxå efter!!!

2007-04-29 @ 20:17:32
URL: http://sannaf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback