Hurra hurra hurra!!!!!

Jag vann jag vann jag vann! (igen)

Jag skickade ju in min lilla vårbebis *pekar neråt till föregående inlägg* till Hobbyhusets skisstävling förra månaden, och idag fick jag ett mail om att jag vann!!! Vädret är ganska trist här nere, lite regnigt, mycket blåsigt och ganska ruggigt, men här inne i mitt lilla dator/hobby/allmännaskräprum lyser solen minsann!

Jag har massor av layouter jag vill visa upp härinne på bloggen, men så fort jag försöker posta minsta lilla bild får datorn spader och knyter i det närmaste en rosett på sig själv. Försöker övertyga sambon att en ny dator är en absolut nödvändighet, men han är inte riktigt inne på samma linje som jag. "Men vaddå, Blocket funkar ju" säger han, och det är huvudsaken :-). Jag får väl hälsa på hos
Karoline snart och försöka lägga upp lite nytt, men hon har sjuka barn just nu, så det får vänta. Under tiden så försöker jag ladda upp lite då och då i mitt Scrappizgalleri, så det går ju att kika in där om ni är nyfikna.

http://www.scrappiz.se/Coppermine/profile.php?uid=4619

En riktigt glad påsk på er allihopa!

Kommentarer
Postat av: Morfen

Grattis till vinsten!! Det är en jättefin LO.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback