Mina första DT-alster för Scrap & Giftcorner

Dessa skulle jag lagt upp för många, många veckor sedan om inte datorn hade krånglat hela tiden, eller rättare sagt, bloggen, eller, jag vet inte vilken av dem som krånglat mest. Antagligen är datorn för gammal eller dåligt uppdaterad för att klara av bloggen :-).  Nåväl, här kommer de i alla fall:

Först en bild på Albin när han var knappt ett år. Den gröna snirkeln är utklippt ur det mönstrade pappret. Pilligt till tusen, men det var det värt!
image65


På denna är jag mest nöjd med den stora, fina, underbara blomman. Visst är den vacker, och jag blev så glad när jag hittade den i mitt DT-paket. Fjärilen som sitter på blomman är även den utklippt ur pappret.

image66

Här har vi Millan, Albins lilla söta flickvän ;-) Visst är hon underbar med sina rosa simglasögon?
image69

En liten altrad ask och ett kort.
image70

Och så naturligtvis ett påskkort, med en av mina egna drakar.
image71

That's all for now.


Kommentarer
Postat av: Carina

Wow!!! vilka snygga layouter. Åååå va söt draken är=)

Postat av: Emiliankajsa

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2009-06-16 @ 08:26:43
URL: http://emiliankajsa.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback