En otroligt duktig fotograf...

har jag turen att ha till lillasyster. Hon har en otrolig känsla och förmåga att fånga de här små underbara ögonblicken i vardagen som en annan missar, och jag tycker det är otroligt roligt att scrappa hennes foton. Ibland hittar jag små underbara överraskningar i datorn när hon har varit här, och precis så är fallet med dessa båda foton. Dem hittade jag på skrivbordet för några veckor sedan, och kunde naturligtvis inte låta bli att framkalla och scrappa.

Visst är kontrasterna helt fantastiska i den här bilden, stillheten hos den sovande Agnes mot landskapet som viner förbi i ett enda suddigt blurr utanför bilrutan. Journalingen var given här - att berätta om Agnes livlighet i kontrast till stillheten när hon sover - och även titeln.

image217

Det här fotot tog Emma när Albin, helt utslagen, tog en paus i lekandet. Jag tycker han ser så härligt uppkäftig ut, och med sin Lars Winnerbäcktröja (tre nummer för stor, men han skulle prompt ha den när vi var på Winnerbäckkonserten i Ronneby förra sommaren) och svarta stuprörsjeans ser han verkligen ut som en liten rockstjärna! Det är faktiskt första gången jag har en titel på engelska på en layout, om man bortser från låttitlar då...

image218

Kommentarer
Postat av: Veronica

Håller med dig, din syster tar underbara kort! Vilken guldgruva du har i henne! Jag måste säga att jag gillade båda layouterna, olika med så perfekt till respektive kort!
Ha en fortsatt trevlig kväll!
Kram!

Postat av: Anna

Åhhh vad jag gillar dina egna "ståltrådsdekosar"!!!
Tror inte att jag skulle reda ut det där lika bra, tålamodet för sånt knixande är lika med noll här!!
Så har jag en Lo på väg att läggas ut med samma papperserie som din Rockstar...skönt att se att man inte är såååå sen med dem..
Kramen Anna
PSSST Fotot på Agnes.....ÅHHHHH.

2007-08-20 @ 13:06:41
URL: http://annyt.blogg.se
Postat av: Anki

Härliga överraskningar, med korten. Och vilka fina Los. Gillar båda två lika mycket fast de är så olika. En i mjuka fina jejafärger och en tuff.

2007-08-23 @ 22:00:56
URL: http://skapatavanki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback