En ny layout!

Eller, ny och ny, den har fått ligga till sig ett tag, för jag var inte säker på om jag var nöjd. Men jag kom fram till att jag var det ändå. Jag har använt lace cardstock (ajj löööv), och min nya revaram (ajj löööv 2...). Och så har jag varit med dekorgummit i buggen igen... Jag väntar hem alfabetet Red Tag Sale, som jag tror kan bli grymt coolt att stansa i dekorgummi eller chipboard.

image327

I helgen har vi varit i Malmö en sväng. Planen var att åka till Köpenhamn och julmarknaden på Tivoli, men med tanke på att mina bägge små har haft halsfluss nu i veckan kom vi inte iväg i fredags som vi skulle. Så vi fick nöja oss med en dagstur till Malmö i lördags i stället, men det var inte fy skam det heller! Vi fick en chans att träffa mosterEmma på loppis (hittade dockskåpsmöbler i behov av renovering, men så kul sånt är!), vi fick shoppa lite på Panduro Outlet (ja, ett par små fynd gjorde jag allt) och andra ställen, barnen fick leka lite med "Jooona" och "Smin" (Jonatan och Jasmine på Agneska) och vi tog en tur ut för att titta på Turning Torso och den häftiga skateparken som ligger där ute. Albin blev eld och lågor, och tyckte stället var hur coolt som helst, och visst bjöd det på några roliga fototillfällen, trots att min son inte åker skateboard (ännu... men han var ganska impad av ungarna som åkte där ute, så det är inte omöjligt att han önskar sig en skateboard snart)

image328
Han är ingen bra posör, Albin... Vaddå påklistrat leende?

image329
Ännu en stel pose... Tur att han är så söt, grabben. Och en del av bilderna jag tog blir nog rätt så kul att scrappa.

Jag insåg att det nog snart är dags för en ny kamera (det insåg jag iofs för länge sen), för då kunde man tagit ännu roligare bilder... Nåja, en sak i taget. En ny dator står högst upp på önskelistan, sen får vi väl se om drömkameran kan hitta hit så småningom..

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback