DRAKA PÅ!

Jag har blivit riktigt biten på kortmakeri nu, och idag har jag gjort en hel hög. Drakarna på korten har bott hos oss ganska länge. De bor i ett träd i barnens rum och hittar på massa hyss och bus. Bland annat åker Pappa Drake moped på ett dörrfoder, och drakbarnen flyger luftballong över ena väggen. Det är med stor sorg jag konstaterar att vår annalkande utbyggnad kommer att förstöra drakarnas boning, men pappa drake, som är lite extra speciell för oss (ni som känner oss IRL vet nog varför :-), han ska sågas ut ur väggen och bli en tavla, det har Albin bestämt.

Nåväl, dags för er att möta familjen Drake.

173246-32

173246-31

173246-30


By the way, nu har jag haft 1000 besökare på min blogg! Det är så roligt att så många hittat hit! Men vet ni vad? Det skulle vara ännu roligare om jag fick veta vilka ni är! Lägg gärna en kommentar och berätta vilka ni är, så jag kan kika tillbaka till er.


Kram


Kommentarer
Postat av: Syster yster

Bara jag här... Albin har helt rätt ang moppedraken.... Klart den ska bli en tavla... hihi... Hälsa mina små A-älsklingar...

//Anna

2007-02-16 @ 21:41:55
Postat av: Petra/Paradise

jättefina kort!! Så underbart söta drakar!! =)
Ha en fortsatt trevlig helg! =)
/Petra

Postat av: Anonym

Åh, vilka underbara drakar =0)

2007-02-17 @ 01:55:23
Postat av: sollan

Vilka söta kort och söta drakar. Är pappa drake den med trollstaven?
Kram

2007-02-17 @ 11:47:14
Postat av: Sanna F

Jätte gulliga drakar!!!

Jag vill gärna se när draken blir en tavla!!!

2007-02-17 @ 12:07:27
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: Helena

Ohhhh, det var dessa drakar som jag hade velat ha *suck* Så fina de är.
/Helena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback