En blågrön röra med pyttelite rosa...

Har jobbat lite med Addisonserien från K & Company. Jag gillar kombinationen grönt och blått, helst när man ska göra något till en kille, men det passar också jättebra till tjejer. Jag har även beställt Chipboards i samma serie, men de var tillfälligt slut och kommer senare. Här kommer i alla fall några alster.

Först en LO till min BOM, som jag scrappar i liggande lettersize. Det är jag, pappa, farmor och farmors far (som vi av någon anledning kallade för farbror morfar). Kolla in pappas byxor! Visst är de läckra? Det är verkligen sjuttiotalet när det var som bäst (eller?). Det här kortet var med i en hel hög med kort från när jag var liten som min farbror har kopierat till mig. En guldgruva, verkligen. Det ska bli jättekul att scrappa dem, och jag blev jätteglad när jag fick dem. Jag återkommer med fler BOM-sidor efter hand som jag får dem klara.

173246-20

Så ett par kort. Det första är till grannkillen tvärsöver gatan, som har bjudit Albin på barnkalas på söndag (fick ju jag ett bra tillfälle att göra ett kort :-). Jag fick också tillfälle att använda "rajjsibils"-dien som jag fick som kompensation från Quickshop för att jag hade fått vänta på min beställning. Kan ni fatta vilken kompensation, en valfri die ur hela sortimentet! Inte illa! Albin fick välja, och han valde som sagt "rajjsibilen", så nu är det hans egen die, det är han bestämd över. Själva upplägget, med kvartscirkeln och "grattis" på tagsen har jag liftat från ett kort jag såg på Scrappiz tidigare i kväll.

Det andra kortet är ett allmänt grattiskort, bara. Antagligen ger jag det till Pappa som fyller år i mars, om jag inte använder det tidigare.

173246-21

173246-22

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Vilka fina kort!

Postat av: milla

Vilka fina kort. LO:en gillar jag jättemycket! Härlig papperskombination!

2007-02-09 @ 10:31:05
URL: http://millasblog.blogg.se
Postat av: Marie

så mycket härligt du har gjort! så fina kort och LO, gillar färgerna!

2007-02-10 @ 10:21:30
URL: http://www.mariesgalleri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback