Ny LO

Här är min tolkning av skissen v.7 på Swe Scrapbook. Jag tycker att det är jättekul att jobba efter en skiss emellanåt, det utmanar en verkligen att tänka om och hitta nya infallsvinklar.

Fortfarande inte helt överrens med kameran. Jag kan inte fatta varför det blir så skevt! Jag får nog se till att damma av min gamla scanner och försöka lära mig använda den i stället :-)

Förresten, visst är blush-papprena underbara? Jag håller just nu på att göra några kort med dem, och jag gillar dem mer och mer. Däremot kan jag inte riktigt komma överrens med BG's nya kollektioner, tycker de är alldeles för blarriga på något sätt, och jag har svårt att se hur jag skulle kunna använda dem. Fast jag har ändå beställt hem några stycken (typiskt mig) så vi får väl se vad vi kan pilla ihop.

173246-34

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej vill du ha hjälp med bloggdesignen ? kolla då in min blogg. Hör gärna av dig om du har frågor ?=)kram lovisa

Postat av: Åsa/asamia

Åh vad gulligt du har gjort!

2007-02-19 @ 21:46:31
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: stina ~maräng~

Vilken jättesöt LO du har gjort! Snyggt med journalingen i det stora fältet.

Jag har fått tipset att inte ha kameran för nära när jag fotar kort och LO's. Har prövat att lägga LO'n på golvet och stå rakt över den och fota (funkar bra att zooma lite) då blir det inte så skevt (innan du har dammat av scannern, menar jag *ler*)
Tack för titten i din blogg!
/Stina

2007-02-20 @ 00:10:22
Postat av: Penni

Jättehärlig LO! Kanonsnygga färger du fått ihop!

2007-02-22 @ 09:35:57
URL: http://penniscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback