Törnrosasömn i soffan

Jag gjorde ett bidrag till Scrapaddicteds februariutmaning och Sannas roliga skiss. Den är till Emmas album (min lillasyster, hon som är så duktig på att fota) som jag scrappar i 8X8. Hon är inte mer än 4 år gammal på bilden. Tänk vad tiden flyger iväg. Nu är hon 18, och svartklädd och svarthårig. Därav den svartvita layouten. Jag kunde inte låta bli att smyga in lite rosa också, fast jag vet att hon inte gillar det :-).
Sen blev nu tyvärr inte fotograferingen särskilt bra, lite suddig och mörk, men i alla fall någorlunda rak! (Tack, Stina, för tipset, den är fotad på golvet)

Naturligtvis var jag bara tvungen att använda Abigail :-)

173246-35

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej
Kul att du hittat min blogg.............jag brukar kika i din med :)
Ha en bra kväll
/Helena

Postat av: Syster Yster

Ha, ha...
Ja visst har tiden runnit iväg... Det är inte klokt vad hon vuxit till sig vår Emmis... Men jag måste ju få påpeka att hon fortfarande är lika söt nu som hon va då och hur vi än gör så kommer hon alltid att vara vår "lilla" Emma...

Kram// Anna

2007-02-23 @ 12:15:29
Postat av: Elin

Jättefin tolkning av skissen! :) Har sett flera som har gjort en LO efter skissen o det blir superfint! Kanske ska ta o använda mej av den med... :)
Ha en trevlig helg!

2007-02-23 @ 18:44:24
URL: http://hommar.blogg.se
Postat av: Erlandaurora

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!

2009-02-25 @ 14:46:01
URL: http://erlandaurora.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback