Avbruten scrapstund

173246-5
Så här glad var Agnes när hon vaknade i kväll vid halv tiotiden, när jag precis hade satt mig för att scrappa bilderna på henne och hennes moster. Eller, rättare sagt, så här glad blev hon efter en stund när hon hade skrikit färdigt. Förkyld och med tänder på väg är det inte lätt att sova alltid.

Nåväl, hon fick sitta och leka en stund med sin telefon medan mamma scrappade färdigt. Så här blev resultatet. Antagligen den snabbaste layouten jag gjort på länge: inga dekorationer, inga band och inget sytt. Inget chalk heller, ovanligt för att vara mig! Men jag kunde inte låta bli att gå lös lite på bilderna med sandpapper, och även remsorna fick sig en omgång med det.

173246-6

Kommentarer
Postat av: Ravnmiriam

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback