Idag har det inte blivit mycket gjort...

...när det gäller att scrappa alltså. Massa annat har jag emellertid hunnit med. Jag har gått lös på både städskrubb och tvättstuga, eftersom rörmokaren kommer någon gång nästa vecka för att byta ut vårt läckande badrumselement med tillhörande rör. Röret går rakt igenom städskrubben, bakom strykbräda, dammsugare och tvättställning m.m, så jag tänkte att det var bäst att försöka göra det lite mer lättillgängligt.

Jag har i och för sig snabbscrappat några kort efter Jennys kortskisser i Scrapbooking m.m, men jag har inte bestämt mig ännu för om jag ska skicka in dem, så jag kan inte visa upp dem här ännu.

Däremot kan jag visa upp en LO som jag gjorde i går under min korta sejour på scrapträffen i vårt församlingshem (vi träffas en gång i månaden), en dubbel, förstås. Jag hade inga direkt scrapvänbliga foton kvar, men när jag satt där och rotade i fotolådan slog det mig att jag hade väldigt många fina bilder på Albin och hans pappa. De är tagna vid olika tillfällen och på olika ställen, men har det gemensamt att de visar hur himla lika far och son är, plus att alla korten innehåller både något rött och något blått.
173246-10

Jag blev faktiskt riktigt nöjd med resultatet! Visst är de söta, mina gubbar?

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Söta foton och fint scrappat!
Här kikar jag gärna in igen!

Postat av: Helena

Hej
Jättefina lO.s och vilken härlig dörr scrappskylt :)
Hälsningar
Helena

2007-02-01 @ 09:40:33
URL: http://www.landstoken.se
Postat av: Noahrachel

Very well done. I enjoyed the site.

2008-08-20 @ 09:33:59
URL: http://noahrachel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback