Titta hon går!!!!

Lilla sötsmulan tog sina första steg i går, och idag lyckades jag fånga henne på bild, på lekplatsen i Tivoliparken i Kristianstad, där vi var tillsammans med 3/4 av familjen Carlsson. En härlig dag, hade vi, trots lite regn och rusk, och jag hade två mycket trötta barn här i kväll... Men så här pigg och lycklig över sina bedrifter var hon tidigare idag:
image190

Och så fick jag äntligen tummen ur igår kväll och klädde in barnens otroligt billiga och superbra, men ack så trista Panduroalbum med tygpapprena från Love, Elsie! Så mycket roligare blev albumen, och de kommer säkert att pryda sin plats i bokhyllan sen! Jag har inte dekorerat speciellt mycket, förutom en silvertråd runt kanterna på Agnes album (för att dölja en skarv som blev lite ful) och så namnen. Jag vill inte ha för mycket utanpå som sticker ut och blir nött och fult, utan jag får trösta mig med att de är otroligt mycket mer färgsprakande innuti. Nu väntar jag bara på de nya Love, Elsie-kollektionerna som kommer snart så att jag kan klä in Albins överfulla album nr2, och Agnes nyligen påbörjade tvåa också. Men så länge får ni hålla till godo med dessa:
image191

På tal om Love, Elsie så efterlyste
Swe Scrapbook layouter med kollektionerna för ett tag sedan. Jag mailade in en del av mina, och idag såg jag att de visar upp två stycken på bloggen, bl.a clearlayouten. Lite stolt blir man!

Och en annan rolig sak: Kan tala om att Svensk Scrapbooking fyller ett år 7 oktober, och vi firar det med en CYBERCROP!!!!! Den kommer att pågå helgen 6-7 oktober, så boka in det i almanackan redan nu! Hoppas vi ses där då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback