En LO från idag + Jonatans kort

Nä, jag har inte hunnit fota layouterna från gårdagens scrapträff ännu. Det var ganska sent när jag kom hem i går, och i morse stack jag iväg på ännu en scrapträff, och direkt efter den satte vi oss i bilen och körde 17 mil ner till Furulund för att gratta Jonatan, som fyller 5 i morgon. Så det får bli fotat i morgon.

Måste bara berätta att jag hade jättekul på träffen igår, insöp massa inpiration och shoppade naturligtvis alldeles för mycket hos Scrappakalja :-). Annika, Marie och Kristina hade fixat och donat till det otroligt bra, med massor av fika och godis. Tack tjejer för en jätterolig träff! Längtar redan till nästa gång.

Tillbaka till i morse. Vi har ju haft träff i församlingshemmet en gång i månaden under hösten och våren, och idag var det sista gången. Janet hade köpt likadana papper till oss allihop, och vi som var där idag har skapat varsin layout av dessa papper. Så här blev min, ihopstressad på knappt två timmar om man räknar effektiv tid (hade barnen med mig, måste skvallra lite, samt fika). OK, jag vet att rubriken är lite skev, men jag hade Agnes hängande i kjolen medan jag pillade dit den, ropande "mammaaa, mammaaa" med väldigt påträngande röst. Hon var riktigt trött, stackarn, men jag försökte hålla henne vaken så att hon kunde sova hela vägen ner till Skåne.

image141

Så gjorde jag ju ett kort till Jonatan för ett litet tag sedan, men det kunde jag ju inte lägga upp här förrän han hade fått det. Jag har använt papper från Crates härliga Zoom-serie, och mina coola Gas Hogs clearstamps.
image142

Och för er som har undrat över den scrappade blomman jag lade upp förra veckan så kommer jag att lägga upp en beskrivning så småningom.

Kommentarer
Postat av: Henrygrete

Greetings. This site is so full of information


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback