Ett par alster från i lördags

Först ut en LO med Love Elsie-papper. De är ju så otroligt tuffa, eller hur? Fotot är från Albins 4-årskalas, eller rättare sagt, från lugnet före kalaset när han satt i trappen och spanade ut efter sina gäster.
image143

Och så en layout med det här härliga Carolee's-pappret. Det var ju inte så mycket att göra med det, eftersom jag ville ha hela som bakgrund, men jag klippte ut en pil ur grön Bazzill och skrev min journaling. Titeln är tagen ur signaturmelodin till Lilla röda traktorn, och eftersom Albin även heter Sven (efter morfar) passade ju den perfekt.
image144

Jag gjorde faktiskt lite till, men en LO var till en tävling, och den andra ska bli en present, så de får jag visa upp här när de har nått sina mottagare.

Kommentarer
Postat av: Troysigrid

really good site!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback