Några layouter

Det har blivit en del tävlingsbidrag på sistone. Här kommer några av dem:

Först ut är mitt bidrag till Lektyg & Hantverks skisstävling. Visst syns det att hon älskar sin gunga, lilla smulan?
image154

Denna är till en utmaning på Svensk Scrapbooking. Jag har haft de här korten liggande i snart ett år, men inte vetat hur jag skulle få ihop dem till en enhet. Fast med den här skissen funkade det. Lisa var helt galen i alla bebissaker som flyttade in när Agnes föddes, och vi hittade henne ofta liggande i babysittern eller bilstolen. Det var väl OK så länge hon var riktigt liten, men det var inte så kul längre när hon blev lite större och började fälla ganska rejält. Så det där fick hon vänja sig av med. Fast det händer fortfarande att vi hittar henne i spjälsängen när hon tror att ingen ser henne, ihopkrupen vid Agnes fötter...
image155

Och så till sist ett bidrag till Stellas skisstävling, med mina älskade Love Elsie-papper. Jag fick hem både papprena och fotot från framkallningsfirman samma dag, och när jag öppnade papperspaketet fick jag ju snabbt rota fram fotona också för att kolla om de passade ihop. Och det gjorde de ju.

Layouten gjorde jag på träffen i lördags, och knapparna vann jag från Scrappakalja i en utmaning (mitt bidrag där kommer lite senare...) Typsnittet är Marabou original :-), och jag blev tvungen att gå och köpa mig en kaka choklad för att kunna rita av M-et. Ni vet, när man har fått en idé i huvudet och inte kan släppa den... då blir man tvungen att göra såna saker. Och det blev ju ganska kul.
image156

Kommentarer
Postat av: carina

UNDERBARA layouter!! och vilka fantastiska färger på gung layouten. NU!! äntligen börjar jag bli frisk (Peppar,peppar) och scraplusten kommer nog tillbaka sakta men säkert, och vi får ta och hitta på en ny rolig utmaning, det är ju så roligt=) jag ska vid tillfälle ta och prova att göra en blomma efter din beskrivning, det kliar i fingrarna=) kram

Postat av: Mette

Vilka jättefina layouter!
Du har verkligen använt härliga papper i härliga färger!
Måste ju säga att jag bara älskar Gunga!
Kram
Mette

2007-06-10 @ 19:33:56
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: Marie

Jättehärliga LO´s, jag gillar hur du fått ihop alla papperna på MMM och så fint med alla knapparna.

2007-06-10 @ 23:50:25
URL: http://scrappa.gladers.net/
Postat av: FruGrip

Fina Los vännen!
Hoppas du inte lider allt för mycket av värmen som råder.
Kram Cissi

2007-06-11 @ 19:32:56
URL: http://www.gripdesign.blogg.se
Postat av: Morfen

Jättehärliga layouter!! Den där scrappade blomman var ju helcool. :D Kram i värmen!

2007-06-12 @ 11:50:31
URL: http://morfen.blogg.se
Postat av: Gustavbenedicte

Very nice site!

2008-11-24 @ 11:27:10
URL: http://gustavbenedicte.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback