Wow vilken respons!

Tänk att så många har kommenterat min clearlayout, både här och på Scrappiz! Det hade jag aldrig väntat mig, och det värmer så otroligt gott i ett pysselhjärta som mitt. Tack, goa vänner, för att ni genom era kommentarer ger mig så otroligt mycket mer skaparlust och glädje och stolthet över det jag gör. Tack!

Och tack söta goa Annyt för clearalbumen som dök upp här igår! Jag har beställt hem lite grejor till dem, och kan knappt bärga mig tills jag får sätta igång. Och när jag ändå är igång med tackandet, tack till världens mest begåvade Carina som visade upp sitt underbara clearalbum i sin blogg idag (hoppas att ni har varit inne och tittat) och gav mig massor av inspiration till mina album. Gissa om jag blev ännu mer sugen på att börja efter att ha sett hennes!!!

Nåja, i brist på material till mer clearskapande fick jag nöja mig med en "vanlig" LO idag. Jag tittade in på Katjas blogg här om dagen och fick syn på en så underbar layout så jag höll på att sätta teet i vrångstrupen. Jag bara kände att jag måste lifta den, och så här blev min version. Nånstans på vägen råkade det glida in lite mönstrat papper, trots att jag tänkt hålla den lika ren som Katjas, men så blir det ibland. Jag bara älskar det här fotot på Agnes tandlösa leende, har scrappat det förr, och kommer säkert att scrappa det igen.

image175

Kommentarer
Postat av: Mette

Denna layout gillar jag massor!
Såg den även hos Katja... Kommer med all säkerhet att lifta den jag med! :)
Hoppas att det är ok att jag har länkat dig från min sida?!
Kram
Mette

Postat av: Anna

Men sååå söt hon är!!!
Gillar din blomranka massor o "ramen" är inte heller dum.
Jag hoppas att du får dina saker till albumet snart, hoppas själv att mina kommer idag.
Inte för att jag lär hinna skapa nåt i dag, ska jobba hela helgen som vanligt...örk!!
Ha det bäst, kram/ Anna

2007-06-29 @ 10:07:11
URL: http://annyt.blogg.se
Postat av: Anna

Men sååå söt hon är!!!
Gillar din blomranka massor o "ramen" är inte heller dum.
Jag hoppas att du får dina saker till albumet snart, hoppas själv att mina kommer idag.
Inte för att jag lär hinna skapa nåt i dag, ska jobba hela helgen som vanligt...örk!!
Ha det bäst, kram/ Anna

2007-06-29 @ 10:07:36
URL: http://annyt.blogg.se
Postat av: kaad4802

OMG vilka snygga grejer det kommit upp här när jag varit lite frånvarande. Tusen tack för all inspiration, skaparlusten bara flödar *kilar iväg till pysselhörnan*
Ha en underbar helg,
Kram Kajsa

2007-06-29 @ 15:57:20
URL: http://kaad4802.blogspot.com/
Postat av: Katja

Hahah vilken goding du har där....*S*
Jättesnygg lo...som alltid :-D
Det är med stolthet och lite rödlätta kinder jag säger att jag är glad att du blev inspirerad av min lo.
Kram!!!!

2007-06-29 @ 16:09:18
URL: http://www.katscrap.blogg.se
Postat av: Morfen

Vilken ljuvlig LO!! Jag var tvungen att kika på förlagan också och jag måste säga att du satt din personliga prägel på och fått till en lika snygg LO som Katja. LJUVLIGT!

2007-07-01 @ 18:54:58
URL: http://morfen.blogg.se
Postat av: ronjabus

Vilken liten goding! Jätte fin LO!

2007-07-02 @ 21:54:27
URL: http://asanden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback