Turgumma...

...känns det som att jag är! Jag vann utmaningen v.9 på Svensk Scrapbooking, men layouten "Snart 4", som ni kan se en bit längre ner. Så nu har jag en hemlig present att vänta i brevlådan. Nu får man alltså börja stalka postis igen... I alla fulla fall är jag jätteglad! Det är så roligt att någon tycker om det man gör. Så ni som inte brukar skicka in till tävlingar, GÖR DET! Det kan löna sig.

Jag har fortfarande problem med datorn, och kan inte lägga upp några bilder här. Jag hoppas att jag snart kommer att få ordning på problemen, men när man själv inte kan ett dyft om dumburken får man ju förlita sig på folk som kan. Och det är inte alltid de har tid att komma hit och mecka med mitt gamla skrot :-)  Men så fort datorn är grejad kommer massa layouter....

Kramis

Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis till vinsten! :) Jättefin LO! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback