Ett par nya layouter

Jeanette och Malin var här för att pyssla igår, men av någon outgrundlig anledning infann sig ingen inspiration för mig. Jag fick inte ihop nånting av den skissen och de fotona jag hade valt ut. Men i går kväll när jag plockade fram det igen fick jag ihop det. Skissen har jag hämtat från Scrapinspiration, och den är gjord av Morfen, som gör otroligt inspirerande skisser!

image131

Så gjorde jag denna, om två busiga tjejer vi hittade halvvägs in i sopskåpet härom dagen. Den ena spärren hade lossnat och halkat ner en bit, vilket gjorde att det inte var några problem att ta sig in i det! Som tur var hade jag kvällen innan tagit ut kompostpåsen och diskat rent hållaren, och soppåsen hade de inte fått tag i (den står bakom dörren som fortfarande var spärrad). Det kunde alltså varit mycket värre :-).  Jag har återigen utgått från en skiss av Morfen, till en utmaning på Svensk Scrapbooking.

image132

Texten syns inte så bra, men så här står det i alla fall:

Era små busungar! Felicia, den lilla uppviglaren, finurlig och uppfinningsrik som få kläckte idén. Och du Agnes, hade du kunnat prata ordentligt hade du sagt ungefär så här: "Bra idé Flisan! Nu tömmer vi mammas sopskåp." Vilken tur att ni är så söta så man inte kan bli arg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback