Fler CC-bidrag


Till Scrappiz utmaning att stämpla på en LO. Jag har stämplat hela bakgrunden, prinsessan i cirkeln och titeln (embossad med glitterpulver). Visst är hon go, Millan? Hon har sminkat sig med Albins tuschpennor...
image93

Till Scrappiz färgutmaning. Tycker själv att den blev ganska färgglad...
image94

Till hobbyhusets scrapskiss
image95

Till hobbyhusets scrap/kortskiss. Jag hade nog lite väl bråttom med denna, för jag blev inte alls nöjd... Fast jag älskar verkligen den här bilden när Agnes har somnat i pappas famn (eller, ja, de sover faktiskt bägge två). Det hör verkligen inte till vanligheterna, att hon somnar så, så det var tur att jag lyckades få en bild på det.
image96

Och så en scrappad anteckningsbok till Hobbyhusets Altered-tävling. Tyvärr blev den inte klar till deadline, men jag visar den här i stället.
image97
That's all for now, folks...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Super snygga kort och layouter du har gjort till olika utmaningar!

Postat av: Bomargrethe

Very nice site. I must say that I am impressed. Keep up the good work.

2008-08-22 @ 12:59:36
URL: http://bomargrethe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback