Utmaningsrally

Igår var det utmaningsrally hos scraputmaningen. Jag hade planerat in att vara med, i alla fall en stund, men jag åkte på influensan så det blev inte mycket gjort. Nu ligger Albin helt utslagen också, så jag väntar bara på att resten av familjen får det med.

Ett bidrag orkade jag i alla fall göra, till Emmas album i 20X20 (lagom stort och snabbt att få klart när man inte mår riktigt bra). Det var till utmaningen att scrappa utan mönstrat papper. Jag satte dit lite blommor och blader och doodlade litegrann, och så här blev resultatet:
image120

Jag började även lifta Peterlinas LO i scrapliftutmaningen, men den ligger fortfarande här halvfärdig... Får väl lägga upp den här också när den blir klar.

Kommentarer
Postat av: Katja

Såg den på rallyt....den är helt underbar. Älskar alla blommor.
Stackars dig som är sjuk...Krya på dig!
Kram Katja

Postat av: carina

Man tänker inte ens på att det inte är nå mönster papper, när du har det där jätte läckra blomgirlangen, ursnyggt!!! Tack så jätte mycket för alla gulliga kommentarer i min blogg, jag blir så otroligt glad=) Krya på dig!! kram

2007-05-20 @ 19:29:28
URL: http://carinalindholm.blogg.se/
Postat av: Mette

Åhhh vilken jättefin layout!
Helt underbart fint med alla blommorna!
Kram
Mette

2007-05-20 @ 19:48:44
URL: http://mettka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback