Mina kissemissar!

Oktoberutmaningen på Svensk Scrapbooking består av att byta grejor med varann (kommer ni ihåg den gamla låten?). Jag har skickat ett kuvert med spillbitar och dekorationer till en medlem och fått ett av en annan, och sen ska vi skapa något kul av det. Jag fick massa kul i mitt kuvert, och eftersom jag ville få med så mycket som möjligt av det på mitt alster fick det bli ett minialbum. Jag valde att göra ett av alla mina katter jag har haft (två av dem har jag fortfarande). Jag har lagt till svart cardstock, öppningsbara ringar, en blomma och journaling spots, annars kommer allt från paketet jag fick av Josse_M.

Framsida:
image283
Det var det coola fiskskelettet i fanér som fick bestämma temat för albumet.

Asterix:
image284

Missan:
image285

Lillan:
image286

Lisa:
image287

Och det saknas ett uppslag, om Caesar, min katt nr 2, men den fotot blev så suddigt, och så tog batteriet slut i kameran också, så jag kunde inte fota om just då. Får lägga till det sedan.

Snart kommer jag att berätta något väldigt kul här i bloggen... Ni kan ju alltid försöka gissa vad det är, men jag kan avslöja så mycket som att det handlar om Sven och Saga... (vilka nu de är ;-)

Kommentarer
Postat av: cattis

Nu vill jag oxå göra ett minialbum!! Ditt var superfint! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback