Tillkännagivande!

Nu är det dags att avslöja en jätterolig sak! Min goda vän Katja, som har designat de roliga stämplarna jag har använt en hel del på sista tiden, har gått och öppnat butik, med ovanligt fräscht sortiment! Hon har dessutom bett mig ingå i hennes designteam. Gissa om jag är glad och stolt över det!

För ett par veckor sedan fick jag mitt första DT-paket, fullpackat med godsaker, och här är resultatet av det:
image270
Fotot på torkvindan full av Agnes kläder tog jag i somras, och har bara väntat på rätt tillfälle att scrappa. De här Doodlebugpappren passade perfekt. Det syns inte så bra, men layouten är uppbyggd på vit, embossad cardstock, urläcker!

Pappren räckte även till ett kort, och det fick bli ett kramkort med Cheeky Nikkolina (som för övrigt brukar hänga här på bloggen)
image271

De här RÅÅÅÅSA pappren var jättekul att jobba med, och ganska lätt att komma igång med, eftersom just rosa är något av en favoritfärg, och jag brukar inte ha problem att få ihop nåt av det. Jag är också väääldigt svag för just Doodlebug. Värre var det först med bunten MME-papper i höstiga färger som låg med i paketet. Första huvudbryet blev foto. Jag hade inga direkt höstiga foton framkallade, men jag hade ett fint foto på vår sötaste lilla Lisa, som jag redigerat till sepia, och det passade. Det blev en ganska tjejig layout det också, i 6X12 för att passa in i vårt "allt möjligt"-album. Jag tror jag lyckades konvertera även de här pappren till typisk "Jeja"-stil (om det nu finns någon sådan *asg*). Prinsesstämpeln är också Katjas design.
image272

Det blev ett par kort också med dessa papper. Först Nikkolina som hippie (så söt, tycker jag, och perfekt till höstkorten).
image273

Och så en härlig blomkruka:
image274

Nu vet ni vad jag pysslade med under CCn på Svensk Scrapbooking ;-) Allt material jag har använt finns hos Katja på Katscrap. In och kolla, vetja...

Kommentarer
Postat av: Ewonne

Oj så mycket nytt och snyggt det fanns här!!! Dina LO:s är ju bara helt outstanding!!!

Postat av: Marie

så mycket fint, wow!

2007-10-17 @ 15:34:56
URL: http://www.mariesgalleri.blogspot.com
Postat av: Mette

Grattis!
Vad mycket fint du har gjort!
Gillar verkligen den översta rosa layouten! Så himla fin!

Kram
Mette

2007-10-17 @ 19:11:06
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: Cattis

Underbara alster!!!! Roligt idé att fota torkvindan och alla kläder!!! Det måste jag komma ihåg till våren när alla mina killars kläder hänger där! =)

2007-10-18 @ 20:53:16
URL: http://kathis.blogg.se/
Postat av: Pelleamna

This is a very good site. Thank you.

2008-06-03 @ 08:02:52
URL: http://webcomnetworks.com/pelleamna
Postat av: Lokeelena

I kinda like it. Thanks!

2009-03-10 @ 13:57:01
URL: http://lokeelena.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback