Ett litet ord #9 - NU

Japp, hon är igång och scrappar igen - och blir nöjd! Någorlunda i alla fall...

Har länge tänkt haka på utmaningarna hos
Ett litet ord, men det har alltid lyckats komma något i vägen. Idag hittade jag emellertid ordet NU där, och det passade så otroligt bra till de här fotona på Agnes. Eftersom jag är ganska dålig på journaling så är det bra att tvingas skriva lite mer, och jag ville berätta lite om hurdan Agnes är just nu. Har redan en layout till om Agnes och en speciell liten egenhet hon har, på gång, men jag orkar nog inte mer i kväll. Hon är nämligen sjuk, lilla skruttan, och jag har sovit alldeles för lite i natt, och haft en riktigt tung dag på jobbet på det. Så det får vänta tills i morgon kväll.
image239

Kommentarer
Postat av: Anki

Den här är ju hur cool som helst jeja. Jag brukar alltid tycka om det du gör, men den här gången var den lite annorlunda, med mer kontraster och mindre mjuka övergångar än det brukar vara. Kul att se en annan sida av ditt scrappande.

Postat av: madeleine

gillar att du tvingats till att skriva mer! och kul att du är med! snygg lo är det också!

2007-09-14 @ 07:00:48
URL: http://ettlitetord.blogspot.com
Postat av: Veronica

Snyggt jobbat, den är hur fräck som helst din Lo! Jag håller med Anki om att den skiljer sig lite från andra du gjort men den präglas ändå av din alldeles egna stil. Som jag gillar skarpt ska jag tillägga!
Roligt att du hängt med på Ett Litet Ord´s utmaningar. Man får tänka till lite och det piggar upp. Nu har jag inte varit med på ett tag, varken tid eller inspiration har funnits.
Sköt om dig & trevlig Helg!!

2007-09-14 @ 09:06:16
URL: http://hildastina.blogspot.com/
Postat av: Jeanettan

Härlig LO-
Jag blir sp inspirerad av dina alster... så när jag fastnar så kollar jag dina!
=D

2007-09-14 @ 09:27:59
Postat av: Cattis

Den är hur underbart härlig som helst!!! Har du målat ramarna runt papprerna själv? Snyggt!

2007-09-14 @ 22:20:00
URL: http://kathis.blogg.se/
Postat av: Katja

Fantastiska kort och los du gjort sen jag var in här senast. Det var nog bra med ett brejk för nu blir allt du gör mästerverk.
Bara älskar dina ramar som du använder flitigt och jag kommer nog försöka lifta dem snart.
Kram.

2007-09-15 @ 20:24:27
URL: http://www.katscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback