Extrautmaning #10

Extremt snabbscrappat... drygt en timme tog den här layouten. Jag hade tänkt hoppa över den här extrautmaningen hos ett litet ord, men så fick jag en idé... Och, ja, ni vet!

Fotona tog jag i våras när jag och Karoline och alla våra barn var hemma hos Jeanette. Vi hade en liten fotosession i vitsippebacken, och jag råkade knäppa det här härliga, roliga fotot på Jeanette med kameran i högsta hugg. Jag fick ju ta med en bild på tre av våra söta fotomodeller, också...

image258

Dessutom har jag hunnit, eller, ja, så gott som hunnit göra klart mitt sista bidrag till finalen av Scrappiz vår- och sommartävling. Jag har bara det allra sista piffet kvar. Jag trodde faktiskt inte att jag skulle bli klar över huvud taget, så jag är riktigt stolt över mig själv. Men nästa gång jag ger mig in på något sånt här ska jag inte be Palle om några idéer. Det var nämligen han som kom på att jag skulle göra just detta, och det har tagit många, långa timmar, limtuber och hårsliterier, ska ni veta. Sen kommer jag ju under tiden jag skapar hela tiden på mer och mer saker som jag vill lägga till, så till slut blir det en enda röra av miljoner miljarders småpill... Så i morgon ska jag göra sista piffet, scanna och fota hela härligheten och RÖJA bort alla miljoners miljarders rester av småpillet här i pysselrummet också (måtte jag i alla fall vinna en stackars liten cuttlebug eller nåt så det var värt all möda och tid jag har lagt på det här projektet) Vet i sjutton om jag någonsin mer kommer att ge mig in i en sån här långdragen, omfattande tävling igen (säger hon som så sent som förra veckan hoppade på utmaningsresan, med tio utmaningar på tio veckor...). Jag måste nog försöka intala mig själv att jag inte kan ha näsan i blöt överallt... men sen är det ju så kul att tävla!

Jag måste avsluta med att tacka för alla kommentarer jag fick på min förra layout! Det gör mig så glad att läsa att ni gillar det jag gör! Tack, mina underbara nätvänner för att ni finns, kikar in här emellanåt och glädjer mig med era ord. Stor KRAM till er alla!

Kommentarer
Postat av: madeleine

vilken underbar lo! med fint väder och allt...

Postat av: Cattis

Tack själv för att du inspirerar oss med dina härliga och kreativa alster!!! =) Du är superduktig!
Den här är sååå himla snygg!!!
Kramis!

2007-09-25 @ 19:25:15
URL: http://kathis.blogg.se/
Postat av: Anna

Klart att du är värd ett pris efter detta slit, jag håller mina tummar för dig!
Kramen

2007-09-25 @ 21:08:31
URL: http://annyt.blogg.se
Postat av: SannaF

WOW vad snyyyyyygg!!!

2007-09-26 @ 08:42:15
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Snart är det dags för höstlövs sessionen, vaddå ögonblicksbilder ;-)
Kramis

2007-09-30 @ 19:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback