Ojojojoj...

...vad många det var som ville vara med i min utlottning! Wow! Jag kanske ska fortsätta att lotta ut alla mina alster jag inte vet var jag ska göra av... Kommentarerna bara haglade in, och nu har jag och Albin att göra med att skriva över hundra lotter och dra vinnaren. Så ni får hålla tummarna en liten stund till :-) Jag hoppas kunna presentera vinnaren under dagen någon gång.

Så länge kan jag passa på att bjuda på lite nytt. Jag fick hem massa fint från
Katscrap i fredags, bland annat några papper från Basic Greys Two Scoops. Jag föll ju pladask för Blush-serien, och har varit lite besviken på BG efter det. Inte något de har gjort har kommit i närheten av Blush, tycker jag, förrän nu! De Two Scoops-papper jag fick hem var helt underbara, och lita på att jag kommer att köpa hem hela serien... Jag har inte tyckt att de har sett så mycket ut för världen när man har sett dem på bild i nätbutikerna, men IRL är de underbara! 

Blueberry Custard och Watermelon Ice tyckte jag passade utmärkt till en liten pojkbebis, så det fick bli lite saker man kan ge i present till en sådan liten nyfödd goding. Inte för att vi har någon sådan eller någon på väg i bekantskapskretsen (vad vi vet) men det kan ju vara bra att ha på lager.

Det blev en liten galge:
image383

En ram:
image384

Och ett kort:
image385

Alfabetet är mitt nya Harmony till Buggen, och det är hur snyggt som helst!!!!! Two Scoops finns hos Katscrap (och jag tror alla pappren i serien finns kvar fortfarande).

På återseende när vinnaren är dragen!

Kommentarer
Postat av: Canan

Vad läckert med en galge. Hade jag aldrig kommit på.
Jättefina saker du gör.

2008-01-20 @ 11:10:02
Postat av: Jessica

Hej .. mycket fin i din blogg som vanligt .. ! :)

YOU MAKE MY DAY AWARD
har du fått av mig i min blogg!!

kram

Postat av: Carina

Jätteläckert! Galgen är ju en favorit men allt du gör är fint :) Det är alltid roligt att komma hit, antingen för att få inspiration eller bara för att bli glad!

2008-01-20 @ 13:39:19
Postat av: Sofia

Åh, jag bara älskar Two scoops!! Tror att jag ska köpa en omgång till! :)

Superfina alster, som vanligt! Galgen var en jätterolig idé tycker jag!

kram, Sofia

2008-01-20 @ 20:52:27
URL: http://sofiaibilder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback