tre små layouter...

...har jag hunnit göra i helgen, trots det otroligt fina vädret. Layouterna är i storlek 8X8" och är till ett album om Agnes första år, med ett foto för varje månad.

Månad 6 är till en lifttävling på
Scrapbookbutiken:
image575

Månad 8 är till en liftutmaning på Magdas scrapfeber (troligen den enda jag hinner med där, om jag inte får någon gjord i kväll vill säga)
image576

och så har jag gjort en när hon var alldeles nyfödd, efter skissen på Allt om Scraps CC:
image577

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: nathalie

Att du ens lyckas skapa sånt här snyggt! ^^D

Postat av: jezzza

Vad gulligt att göra ett album till henne med varje månad .. dina LO:s är jätte härliga att tittta på.

2008-05-12 @ 10:19:48
URL: http://www.jezzzas.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vilka underbara alster du har gjort.
kram Sanna

2008-05-12 @ 21:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback