Vi har en femåring!

Japp, idag fyller min lille plutt 5 år! Tänk att det var så länge sen... Nu är han så stor att han till och med kan dammsuga upp sina uthällda flingor själv :-) Eller, mellanstor, som han säger själv. Agnes är liten, och han är ju större, men inte lika stor som mig och pappa, så han måste vara mellanstor då.
image570

Presenter ska det bli i massor, maturligtvis, men inte förrän nästa helg när det blir kalas i långa banor. Agnes fyller snart också, så vi slår ihop firandet ungefär mittemellan. Och så blir ju barnkalas också, samma helg... Men idag får han den här högen från oss i alla fall:
image571

Och jag hoppas att ni har lika vackert väder som oss. Det är helt fantastiskt varmt och skönt, och vilken tur att jag slutar tidigt på fredagar!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis till er mellanstore femåring :D vilken tur han har, som har en mamma som gör såna underbara paket :D

Postat av: Conradnikita

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2010-02-08 @ 10:23:23
URL: http://conradnikita.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback