Julklapp #1

Här är en av julklapparna jag inte kunde visa upp innan. En liten (eller inte fullt så liten, egentligen) namnskylt till liten Jasmine. Den är mycket inspirerad av Tussan och hennes fina bokstavstavlor med hÄnglarna på, fast jag har ju då satt in en del av mina Sagor i stället. Kan ju avslöja att en del av de här Sagafigurerna kommer att släppas som stämplar hos Katscrap lite längre fram, bl.a tjejen med hjärtana på repet, fast då i sällskap med en söt liten Sven också. Pirattjejen längst till vänster, Saga Swann, finns redan där tillsammans med sin kompis Sven Sparrow.

image350

Så vill jag också passa på att önska er alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR 2008!
Tack alla ni som är här inne och kommenterar och ger feedback på det jag skapar för att ni hjälper mig att utvecklas i mitt skapande.

En stor kram till er alla!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jätte fin dörrskylt du har gjort .. Gott nytt år på dig !

Postat av: Maritha

Jättefin dörrskylt..

jag gillar dina stämplar.. Alla...

2008-01-01 @ 01:19:21
URL: http://dilorf.frolid.eu
Postat av: Maximilianmagnhild

I searched a long time for such an great article. Thank you very much.

2008-11-04 @ 14:02:22
URL: http://maximilianmagnhild.20six.nl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback