Kan man bli beroende av sin Quickutz?

Idag har underbara Abigail flyttat in hos mig. Henne har jag trånat efter sedan jag köpte min Squeeze för ungefär ett halvår sedan.  Hon har sällskap av Olivia,  Venus, Typist och Metro.  Och jag som inte hade tänkt att skaffa mer än tre alfabet, ett classic, ett mini och ett skinnimini. Tänkte att det skulle täcka alla behov. Fast icke. Så fort  ett har landat här hemma börjar jag fundera på vilket jag ska köpa härnäst. Jag hann inte mer än provstansa Abigail förrän jag kom på att ett Studio Classic skulle kunna vara himla användbart. Det passar ju till allt! Eller Katie, innan hon pensioneras...

Kan man bli beroende av sin Quickutz? I så fall är jag nog det :-)

Kommentarer
Postat av: NetteR

Ja man kan absolut bli beroende av sin stansmaskin :-)
Lyllos dig som har venus, det är ju sååå fint!

2007-02-22 @ 08:14:15
Postat av: Myamia

Jag har bara ett alfabet, metro som följde med. Jag vill ha mer men jag har svårt att bestämma mig. Vilket kan va mest användbart tro?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback