Lo från igår...

173246-8

som jag lovade att lägga ut så fort den var klar: här kommer den! I kväll hade jag tid att sätta mig en stund och göra den klart. Det är svårt att sluta doodla när man väl har börjat!

Hade hoppats på att ha bredband vid det här laget, fast det sket sig. Tidigast om en vecka kan jag hoppas på att postis har med sig mitt modem m.m. Så nu sitter jag här utan fler roliga foton att scrappa, kan inte beställa några (tar ju flera år via mitt lilla modem) via nätet, och är alldeles för lat för att köra in till stan för att framkalla. Nåja, jag har egentligen inte tid heller... Får se vad jag kan rota upp ur gömmorna till vår scrapträff på lördag, för det hade ju varit urtrist att sitta utan bilder.

Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken underbar LO! Jag har inte provat på doodling än, men det måste jag ju göra snart, ditt blev hur bra som helst! :)

Postat av: Åsa/asamia

Härlig LO med färger jag gillar mkt!

2007-01-31 @ 08:09:21
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback