Min lilla sötsmula...

...fyller ett år idag! Tänk att det var ett helt år sedan hon kom till oss... Är det någon som kan förklara vart tiden tagit vägen? I morse firade vi henne med ett paket från Albin, och så blir det iväg och bli firad på alla andra ställen vi ändå ska till idag (det har sina uppenbara nackdelar att fylla år på mors dag. Tur att den inte infaller på samma dag varje år)

image136

Layouten är (som vanligt :-) gjord efter en av
Morfens skisser, även denna till en utmaning på Svensk Scrapbooking, och papprena är från Chatterbox. Egentligen gillar jag inte Chatterbox papper nåt vidare, jag brukar varken gilla färgerna eller strukturen på dem, men just den här serien är fin, och den passade bra till just den här typen av LO. Typsnittet heter Cheri, och dekorationerna har jag fått av Sanna F.

Kommentarer
Postat av: Katja

Halloj!
Klart hon är söt, en av världens sötaste...den absolut sötaste bor här i Gävle hos mig ;-D (såklart)
Grattis på 1 årsdan...önskar vi.
Jättefin Lo som alltid.
Jag gillar Chatterbox mönster men inte att de oftast har så tunna papper...Just denna serie är jättesnygg tycker jag.
Ha en fin morsdag.
Kram KAtja

Postat av: Katja

Hej igen!
Papprena är från Scenic Route, det är dubbelsidigt blommorna på ena sidan och pilarna på andra. De är hur snygga som helst.

2007-05-27 @ 14:54:20
URL: http://www.katscrap.blogg.se
Postat av: Marie

Grattis på 1-årsdagen!

2007-05-27 @ 17:26:18
URL: http://scrappa.gladers.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback