Pysseldag med Jeanette

har jag haft idag .Men det blev inte så mycket pysslat. Jag har i stället passat på att sparka igång min gamla scanner som jag stuvade in i garderoben för ca tre år sedan (lååångt innan jag började scrappa), och installera PS på min nystädade dator (ni vet, den som hade gått in i väggen, men som nu har återuppväckts). Får passa på att göra allt sånt när man har datordoktorn här som kan hjälpa till när man kört fast. Men ett kort tänkte jag ändå visa upp, som jag hade glömt fota när jag lade upp bilder i går. Nu scannade jag det i stället, och det gick minst lika bra!

Det är till scrappiz kortutmaning denna veckan, att göra ett kort med färgerna gult, grönt och rosa. Det blev lite väl färgstarkt och pastelligt för min smak, men visst, det är kul att variera sig ibland :
image119

Kommentarer
Postat av: carina

wow!! jätte härligt kort=)

Postat av: Mette

Nu har jag kikat runt lite här på din blogg, och jag måste få säga att oj! vad mycket fint du gör!
Både kort och layouter. :)

Kram
Mette

2007-05-17 @ 22:28:19
URL: http://mettka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback