Dinospotting!

Tack för alla grattis och kommentarer om min gitarr! Det värmer i hjärtat, ska ni veta, och det behövs litegrann just nu...

Mitt bidrag till förra veckans utmaningsresa blev denna layout där man skulle använda någon egengjord dekoration av något oväntat material. Om materialet var så oväntat vet jag inte, men jag knyckte en limegrön piprensare från Albin (min son älskar att "pissla", det är hans hobby, har han talat om på dagis, så han har ju naturligtvis lite eget "pisselmaterial" som mamma kan snoka i...) och gjorde en blomma. Lite fantasilöst, javisst, och lite bråttomihopslängt och inspirationslöst, men fantasin kan inte ligga på topp jämt... Håller på med mitt bidrag till veckans utmaning - att använda tyg - och där är inspirationen desto bättre, kan jag säga. Men om det blir så värst bra, det vet jag inte.  Det får framtiden utvisa. När det är klart, vill säga...

image279

Fotot är taget på Ölands Djurpark i somras, i ett uppehåll mellan alla regnskurar. Agnes var mer intresserad av de icke-levande djuren än de levande.

Kommentarer
Postat av: Marie

åh vilken läcker LO!

Postat av: SannaF

cool!!!!!!!!

2007-10-25 @ 15:38:18
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: Vegardrebekka

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2009-05-29 @ 10:11:20
URL: http://vegardrebekka.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback