Och det fick hon äta upp...

Ja, förra inlägget alltså. Nyss när jag tittade in på Utmaningsresan visade det sig att mitt bidrag i förra deltävlingen blivit framröstad till 4:e plats! Inget pris, men ändå... Så många fina bidrag som det var denna gången hade jag absolut inte väntat mig det! Och vet ni vad det innebär? Att jag, moi, Jeja, ligger på 6:e plats totalt! Så nog hamnade jag på topp tio till slut. Och det gör mig för en gångs skull ingenting att jag får sitta här och erkänna att jag hade fel...

Vilken tur att jag inte gav upp! Undrar om det beror på att jag övergav layoutandet den här gången för att ge mig på altered-klassen... I alla fall, den här skylten föll visst Scrapsverige i smaken, helt enkelt. Det kuuusliga trädet är en stämpel från
Katja design, och huset är paper-piecat. Utmaningen var att använda metall av något slag på sitt alster, och jag plockade fram guldpennan.

image269

Tur att jag äntligen hade något att visa upp här idag. Jag har varit jättedålig på att uppdatera, och det beror inte på att jag inte pysslar, utan på att det mesta jag har pysslat med på senare tid har varit diverse uppdrag som jag alltså inte kan visa upp på ett tag, plus tävlingsbidrag, som jag inte heller har kan visa upp. Men ni får ge er till tåls, kära bloggläsare. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: carina

wow!!!!!! hur läcker skylt som helst! och grattis till placeringen=)

Postat av: SannaF

WOW vilken urfin skylt!!! I LOVE IT!

2007-10-16 @ 18:24:53
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: Katja

Äsch vad snyggggggt!!!! Hur duktig kan man vara...
:-D

Så läckert!

Kram & Grattis!

2007-10-19 @ 16:51:05
URL: http://www.katscrap.blogg.se
Postat av: Runarsigrid

I love this site! great site and great webmaster . Thank you bye

2009-07-23 @ 07:30:00
URL: http://runarsigrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback