Ett ynka litet kort...

...har det blivit idag till cybercroppen på Scrappiz. Jag blev så trött av allt shoppande på Scrapaddicted i förmiddags, så jag har knappt fått något gjort alls här nu i kväll. Hoppas jag hinner få ihop i alla fall ett bidrag till i morgon, det är ju så kul med CC!

Jag har använt ett alldeles helnytt Sassafrasspapper. Ja, det blev några sådana idag... Det lär säkert dyka upp fler alster med dessa underbara papper inom kort. Sassafrass har blivit en stor favorit hos mig. Blommorna är från Katja Design (visst är hon otroligt duktig), och de lär också dyka upp på fler alster här, för även de har blivit favoriter. De är så användbara!
image230

Och hörrni, jag vet att ni är ganska många som tassar runt härinne. Jag skulle bli jätteglad om ni lämnar ett litet avtryck så jag kan få kika tillbaka till er och se vilka ni är...

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vilket fint papper! Jag undrar om det inte är Sassafrass som jag beställt massor av?! *hihi* Vilket minne! ;)
Jättefint kort!

Postat av: Gustavhege

A very nice site keep it up. Regards

2010-02-12 @ 08:27:34
URL: http://gustavhege.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback