Första grejorna med nya stämplarna!

Nu har jag skapat litegrann med nya Sven & Sagastämplarna. De är ju tänkta till alla hjärtans dag-korten, men naturligtvis kan man använda dem även till annat. Jag har klätt en ram till Agnes dopfoto och dekorerat med en av stämplarna. Det blommiga pappret kommer från Cherry Arte, och finns, liksom stämpeln "Kramsaga" att köpa hos Katscrap. Jag har också använt min bosskut wings, en riktigt användbar die som lyckas hamna på mycket saker jag gör nu för tiden, och thickers "Platforms" från American Crafts, även de ifrån Katscrap..
image367

Så blev det en liten ask att ge bort godis i till nån man tycker om. Stämplar "praliner" (eller muffins eller bakelser, bara fantasin sätter gränsen) Själva asken fick jag i julklapp, innehållande ett salt- och pepparset, och det genomskinliga locket har jag gjort av OH-film, för det som satt på asken var lite trasigt och repigt.
image368

Så blev det ett vanligt kort också, med papper från Cherry Arte och stämpel "Sven *hjärta* Saga" Bildkvalitén blev inte den bästa här, för jag orkade inte släpa fram gamla datorn för att scanna. Min gamla scanner funkar inte med Vista (finns inga drivrutiner), så jag blir tvungen att köpa en ny. Skrivaren sjunger också på sista versen, så det får bli en multiskrivare, tror jag. Nån som kan rekommendera en bra sådan?
image369

Ha det så gott!

Kommentarer
Postat av: Smarre

Som vanligt är du så enormt duktig! JAg är så imponerad av hur fint du får till allt...

Postat av: Tookskac

Great idea make it site. Thank you.

2010-10-29 @ 11:19:54
URL: http://tookskac.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback