Hushållsarbete är livsfarligt...

Jag börjar mer och mer fundera på det där med hushållsnära tjänster... Jag har återigen insett att jag och hushållsarbete inte är kompatibla. I går kväll lyckades jag köra rakbladsskrapan till spisen rätt in i pekfingret, så det blev en liten utflykt till akuten för att tråckla ihop det där. Det blev bara två stygn, men ändå... I vänster pekfinger. Så hur ska nu en vänsterhänt scrappare klara av att scrappa? Nåja, jag får väl trösta mig med att det kunde ha varit värre.

Och så har jag faktiskt en sak till att trösta mig med. Nämligen att jag vann Karins kittävling på Scrapaddicteds webbmara!!!!! Whiiiiiiieeeeee! Ett paket värt 1000 kronor kommer att dimpa ner här hos mig snart! Så livet är ganska gött ändå, trots fingret. =D

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Helena C

Usch fy vad tråkit det var inget vidare. Hoppas du är bra till imorrgon midsommar får då ses vi ha det bra!

2008-06-19 @ 14:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback