We dare you v.24

Jag har äntligen lyckats fota mitt bidrag till Jommas We dare you-tävling denna veckan. Jag fick lov att återkalla kameran syrran "ärvde" (fast bara till låns, tack och lov), en bautagigantisk koloss från yngre stenåldern... Men den är digital (två megapixlar, moahahaha). Bortse gärna från blixtblänket rätt över munnen på mig :-)

Vedkans utmaning var att scrappa om de positiva sakerna med oss själva, rama in och sätta på väggen. Jag började med ramen, satte i en bit vitmålad kartong och srappade både och på ramen. Jag har använt bokstäver, papper och diecuts från Pink Paislee, Office Lingo-kollektionen. Labelholder, orange blomma och orange spets kommer från Jommas dekorationspaket, och jag har kladdat på dem med vit dabber för att matta ner tonen lite och få dem att passa in med papprena och fotot. Vinylfågeln på ramen är också från paketet. Tavlan står nu på min tavellist i pysselrummet och trängs med knappburkar och limflaskor. Får se hur länge den får stå där, eller om den åker ut till förmån för fler pysselattiraljer.



Förresten, ni cybercroppar väl? Jag gör det inte, för jag får inte vara med och tävla, men jag scrappar massor, och jag far runt på forumet och i galleriet och bara njuter av all kreativitet hos våra medlemmar. Gör det ni också :-)

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Annyt

Hmmm...jag tycker att den kan få stå där länge jag, tycker den är fin!!

Postat av: Kicken

fin fin Lo!

Gillar färgerna och upplägget :o)



Kramizzz Kicken

2008-06-15 @ 14:45:00
URL: http://kickenscrappar.bogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback