Cybercropen...

...på scrappiz är i full gång. Utmaningarna släpptes i går kväll, och hittills har jag hunnit göra tre bidrag, alla tre layouter.

Den första är till DT-skissen med temat "nöjd". Och det är jag med en hel del saker just nu :-) Storleken är lettersize, till min BOM.
image489

Den här layouten är till utmaningen att använda någon tredimensionell detalj på layouten. Jag har använt 3D-kuddar för att lyfta löven och hjärtana från bakgrunden. Jag har använt en lace cardstock som botten, det svarta som skiner igebnom är vår soffa.
image490

Detalj av 3D-dekorationen:
image491

Den här layouten är till utmaningen att scrappa svartvitt.
image492

Kommentarer
Postat av: carina

sååååå mycket fint!!!

Postat av: cattis

ååå...så Underbara LO´s!!!

Vill också önska dig en riktig Glad Påsk!!

2008-03-21 @ 08:15:26
URL: http://kathis.blogg.se/
Postat av: Anne/anneh

Men så läckert! LOn med lace i bakgrunden var superfin! Nöjd ska du absolut vara! dessa punctionellas (ellr vad dom nu heter)var får man tag på såna?

/Anne

2008-03-21 @ 19:18:17
Postat av: Jeanette

Jättefina LO´s. Vilka fina kort du gjort. Gillar slottet och håller med dig om att grodan är bara för söt. Babyfötterna är en stämpel eller??? Tycker mycket om det du skapar.

Glad påsk

2008-03-22 @ 05:58:17
URL: http://mariejeanette.blogg.se
Postat av: Smarre

Åh vad läcker den översta layouten var!!

Glad påsk!

2008-03-22 @ 18:20:37
URL: http://mariekarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback