Cybercrop...

...har det varit i helgen! Och jag har fått massor gjort, tack vare en scrapträffen i församlingshemmet idag som gjorde att jag kunde arbeta helt ostört från alla dagliga måsten. Och så hann jag med lite i kväll också.

Först ett kort till Scrappiz bonustävling, att göra egna dekorationer och använda på ett kort. Jag har gjort hjärtan, ritat, målat med akvareller och satt fast med 3D-kuddar. Och så Blush, naturligtvis. Av någon konstig anledning kan jag BARA göra kort med BG-papper nu för tiden, och då helst med Blush.
image90

Här kommer ett kort till Scrappiz kortskiss. Det är verkligen inte likt något annat kort jag gjort innan, jag som brukar lägga lager på lager och mycket dekorationer, men jag blev verkligen jättenöjd med mitt annorlunda kort! Fast Blushen kunde jag inte låta bli...
image91

Och så ett kort till med, just det, Blush... Gjort efter Hobbyhusets kortskiss.
image92

Och nu hade jag tänkt börja lägga upp layouterna också, men nu börjar blogg krångla, för ovanlighetens skull, så det verkar inte som om jag får upp fler bilder i kväll. Lika så gott det, antar jag, för jag borde väl ligga och sova nu.

Så måste jag ju berätta att jag har vunnit Sanna F's bloggutmaning med layouten "en pojkes tankar" *pekar neråt*! Det innebär att stafettpinnen nu går över till mig, och jag kommer inom ett par dagar att lägga ut en alldeles egen utmaning här på min blogg, så håll utkik!

Godnatt och ha en trevlig Valborgsmässoafton allesammans! Själv tänkte jag  mysa vid brasan och dela en flaska vin med Jeanette.

Kommentarer
Postat av: Morfen

Jättehärliga kort och du.. GRATTIS!!! Vad kul att du vann Sannas bloggutmaning. :) Ska bli spännande att se vad du hittar på för utmaning. Kramis!

Postat av: FruGrip

Fina alster. Nu väntar jag med spänning på utmaning från dej :-D

Kram Cissi

2007-04-30 @ 14:21:08
URL: http://www.gripdesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback