Ibland faller alla bitar på plats...

...som härom dagen när jag fick ett par band och några blommor av min svägerska Jeanette. Ville använda dem genast, så jag letade igenom gömmorna och hittade det mönstrade pappret, scalloped-bazzillen och fotona från i höstas när Agnes provar sin nya vintermössa. Allt passade så himla bra ihop, eller hur? Det var länge sedan jag blev så nöjd med något så snabbt ihopslängt :-)
image79

Lika lätt fogades pusselbitarna ihop när jag såg
Sannas bloggutmaning, där hon hade målat änglavingar på ett foto. Så länge jag har funderat över vad man ska göra med det här fotot på en tankfull Albin! Änglavingarna fick, i min version, bli tankar som virvlar ut över pappret. Äntligen fick det här fotot scrappas!
image80


Kommentarer
Postat av: Katja

Svart och rosa är bara så snyggt ihop...Supersnygga los.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback