Några fler layouter

Jag ligger ganska långt back med att lägga upp mina alster här, så jag försöker komma ifatt så mycket det går. Här kommer ytterligare ett gäng layouter.

Den här är gjord efter förra veckans skiss på Swescrapbook, men när jag väl hann bli klar med den var det för sent att skicka in den, så jag får visa upp den här i stället. Jag tycker att det rosaröda blush-pappret är helt underbart, och visst kan man väl använda rosa även till en kille? Och ja, det är riktiga pengar på. Jag rotade lite i gömmorna här och lyckades hitta några mynd från 50-talet som passade bra.
image72



Den här LOn gjorde jag igår när jag satt och pysslade tillsammans med Jeanette. Vi invigde mitt ommöblerade pysselrum, där jag vridit skrivbordet så att man nu kan sitta två och pyssla. Och med tanke på att det oftast är vi två som pysslar tillsammans är det ganska skönt att slippa släpa ut alla prylar i matrummet, utan ha dem på plats. Och det här är verkligen Albin i ett nötskal! Han kan inte sitta stilla i soffan hur mycket han än försöker!

image73


Ännu en LO till Albins album där jag använt rosa. Jag ville göra en med BB-fotot från när vi fick Agnes även till honom, och den här gjorde jag efter månadens skiss hos Hobbyhuset. Ja, jag vet, jag vann där förra månaden, och jag har inga förhoppningar om att vinna denna månaden också, men jag tyckte att det var en förbaskat kul skiss:-)
image74

Så måste jag dela med mig av vad min finurlige son sa till sin flickvän igår när de lekte här hemma:
"Jag ska vända din hjärna upp och ner så att du kan prata baklänges" (jag tror de lekte doktor) Tänk om det hade varit så enkelt :-)


Kommentarer
Postat av: Jimmylinda

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback