Utmaningar...

...är något jag ofta hoppar på. Gärna skissutmaningar, som ni som brukar titta in här säkert har märkt.

Nåväl, här kommer en LO till
Katjas bloggutmaning, som jag tycker ni ska kolla in! Hon har gjort en underbar skiss, som passade perfekt till den här sidan till min BOM. Det här fotot är egentligen helt bedrövligt och svårscrappat. Jag har på mig en tröja som går i gult, grönt, och lila, minsann. Till det har jag ljusblå- och vitrutiga byxor, samt illrosa sockar! Mamma lilla, hur tänkte du? Färgmatchat, vad är det? Men i alla fall, det är ett gulligt foto, och nu är det äntligen scrappat. Det kanske dessutom är dags att jag berättar vad Jeja kommer ifrån. Mitt fullständiga namn är Jenny Eva Jeanette (Svensson, förvisso) och min finurlige farfar plockade då ihop mina initialer, "förflickade" dem litegrann, och så blev jag Jeja. Det var bara han som kallade mig för det, så jag har inte hetat det på många, många år, inte förrän jag behövde ett alias online. Då fick det bli Jeja igen.
image75

Här har vi en LO gjord till Scraputmaningens Följa John utmaning som ligger på Svensk Scrapbooking. Jag brukar i normala fall inte lifta så mycket, förutom när jag hittar en riktigt cool layout, eller en som jag kan knycka riktigt bra idéer ifrån. Det här var en sådan layout.
image76

Här har vi ytterligare en till min BOM, till Scrapaddicteds DTutmaning där man skulle inspireras av en annons. Det har blivit en ny kul grej, att göra layouter efter annonser, poppar upp utmaningar överallt, och det ÄR faktiskt superkul! Tänk att man kan hitta inspiration på så många ställen. I alla fall, det här är att favoritfoto. Jag älskar verkligen kläderna vi har på oss, och jag tycker det här fotot är så fantastiskt fint!
image77

Kommentarer
Postat av: bettyann

Vilka jättefina LO.s du gör!

2007-04-10 @ 11:52:31
Postat av: Syster Yster...

Jo men viss... Men "klicken" har inte bara kommit från ett håll.... Tack för de fina orden älskade syster...

Kram Anna

2007-04-10 @ 12:10:11
Postat av: Annika E

Så många fina LOer! Gillar din stil! Kramis!

Postat av: Anonym

Vad mycket fint du gjort!

2007-04-10 @ 19:21:15
URL: http://www.blombergarna.se/wordpress
Postat av: Katja

Jättefina los. Blir så avis på dina fina foton av dig själv som barn. Jag har väldigt få...mina föräldrar var usla fotografer. På de foton som finns saknar man alltid en bit av huvet eller nåt...*fniss*
Jag deltar också i utmaningen på scrapaddicted, min verision finns uppladdad i bloggen.

Ha en fin dag!!!
Katja.

2007-04-11 @ 15:31:20
URL: http://katscrap.blogg.se
Postat av: Sanna F

Jätte härliga och fina och glada layouter!!!

2007-04-14 @ 09:06:11
URL: http://sannaf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback