Min knasiga tjej!

Agnes är helt galen i att klä på sig. Hon kommer med Albins hattar på huvudet titt som tätt, hans cykelhjälm åker på så fort hon bara klarar av att lägga vantarna på den, och gud nåde mamma om hon sätter ifrån sig tvättkorgen där lilla fröken kan nå den, för då vet man inte vad hon sätter på sig. Här var det pappas kalsonger som åkte på. En ny trend, kanske?

image215
Jag har gjort den här som ett bidrag till Scraphönans lifttävling, men det är väl ingen som undgår att se att jag dessutom är väldigt inspirerad av
Carinas underbara busiga lapp på lapp på lapp stil (tack vännen för att du gör saker underbara nog för att få igång mig när jag av nån anledning inte har fått till nåt som jag är riktigt nöjd med på flera veckor)

När Agnes inte försöker iklä sig pappas (eller storebrors) kalsonger är hon väldigt glad i att springa efter honom och gosa med honom, och är inta pappa hemma låter det pappapappapappapappa konstant, ända tills han kommer hem. Jag har aldrig varit med om maken till pappagris! Och en layout om det har det naturligtvis också blivit. Jag älskar kombinationen svart - vitt - rosa, och det har blivit fler layouter i samma färgkombination, men de får ni inte se ännu ;-)


image216


Kommentarer
Postat av: Veronica

Vilka underbara layouter båda två! Det är liftvarning på båda två vill jag lova!! ;=)
Kram!

Postat av: carina

Helt otroligt superduper mega snygga!!!!!gillar verkligen all färg och uppläggen & fotona, ja allt är helt perfekt. tack så jätte mycket för dom fina orden,det värmer otroligt mycket. kram

2007-08-19 @ 09:12:16
URL: http://carinalindholm.blogg.se/
Postat av: Mette

Jättefina layouter båda två!
Men jag bara ÄLSKAR din Hallå-LO!
Den är helt underbar! Kanonfin!
Kram
Mette

2007-08-19 @ 10:37:49
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: Annelie Maddock

Helt underbara alster! Tror att det kommer bli liftning av...

2007-08-19 @ 12:34:53
URL: http://annelie.blogg.se/scrapping/
Postat av: sannaf

WOW vad mycket fint du har gjort!!!!!!!!!!!!!!

2007-08-25 @ 22:55:24
URL: http://sannaf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback