Taggad...

av Carina, har jag blivit. Tack, vännen, du är bara för go!

image229

Nu ska jag, om jag har fattat rätt, inom sju dagar skicka ett kort till någon, samt tagga fem nya personer.

Jag vill gärna tagga några av de goaste, duktigaste, mest inspirerande tjejer jag vet, nämligen mina kära teamkollegor på Svensk Scrapbooking:

Katja: För att du är en suverän scrappare, kortmakare och stämpeldesigner. Dessutom är du cool ;-) modig och generös... Du inspirerar mig massor!

Morfen: Du gör de mest fantastiska layouter och alster och inspirerar genom dina skisser och utmaningar. För att du uppmuntrar och sprider glädje genom dina vänliga ord.

Anki: För att du utvecklas enormt som scrappare och har en underbar stil på dina layouter. Så ofta lockar du till skratt och du har en härlig attityd.

Hilda*Stina: För att du är så duktig på det du gör. Älskar dina vackra, lugna, finstämda layouter. Gillar också dina kluriga utmaningar som verkligen får igång mig när det behövs som mest.

Hedda_94: Så ung och så fantastiskt duktig! Det finns ingen gräns för hur långt du kan gå! Dina layouter är så tekniska och välarbetade, och samtidigt så lekfulla!

Dilorf: Tjejen som gav digiscrap ett ansikte (för mig). Du gör de mest fantastiska layouter, och jag beundrar din stil massor!

Lina_K: En idéspruta och organisatör av stora mått, liksom en fantastisk scrappare!

Ni rockar verkligen, tjejer! Och ja, jag vet, det blev sju stycken, men jag kunde inte välja bort någon av de här tjejerna.

Kommentarer
Postat av: Katja

Hejsan!
Det var inga dåliga ord, du är så snäll och rar.
Tack så väldigt mycket Jeja. Dina los och allt häftigt altered du gör inspirerar mig massor.
Kram i massor.

Postat av: dilorf

Du är för go du Vännen.. :)
Tack för de orden, de värmer.

2007-09-02 @ 23:56:46
URL: http://dilorf.frolid.eu
Postat av: Veronica

Här surfar man in på din blogg för att se vad för nåt kul du hittat på den sen sist jag var här och så läser jag det här! Åh så glad jag blir!! Vilka ord, dom värmer så, speciellt eftersom jag just nu är i något av en scacka med scrappingen!
Bamsekram!!

2007-09-03 @ 08:33:50
URL: http://hildastina.blogspot.com/
Postat av: Hedda_94

Men du, tack så mycket! <3
Man kan väl inte tagga tillbaka eller?

2007-09-03 @ 16:14:00
URL: http://hedda.bloggagratis.se
Postat av: Antonsina

I kinda like it. Thanks!

2008-08-26 @ 08:49:57
URL: http://antonsina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback