Ny DT-layout

Det skulle ju bli massa pysseltid här i jul, och nu i mellandagarna, var det tänkt. Men det blir inte alltid som planerat. Sambon och lilltjejen ligger i halsfluss, så speciellt mycket pysseltid kan jag nog inte räkna med resten av denna veckan... Men jag har hunnit med att göra litegrann i alla fall, bl.a denna DT-layouten åt Katscrap:

image347

Jag har faktiskt gått och varit sugen på de här Pirate Princess-pappren sen jag såg att de skulle släppas, och de är verkligen hur coola som helst! Passade ju perfekt till  mina piratstämplar (som också finns att köpa hos Katscrap) också. Piratflickan heter Saga Swann, och övriga stämplar jag använt är skattkartan, kikaren, skattkistan och ratten, som jag har stämplat på krympplast (jättekul att jobba med!). Jag har använt en bosskutdie till att stansa ut vingarna, och alfabetet jag använt är Cuttlebugs Red Tag Sale. Allt material kommer från Katscrap. Blir ni sugna på någon av stämplarna så passa på att handla nu, för just nu är det rea på alla egendesignade stämplar, och dessutom har Katja 15:- rabatt i hela shoppen, samt kanonerbjudande på Cuttlebug och alfabeten.

Fler Pirate Princess-alster kommer så småningom, bland annat en altrad liten pryl (naturligtvis). Nu ska jag gå och försöka bada två motsträviga ungar... Undrar vem som kommer att bli blötast? Barnen eller jag?
Ha det bäst så länge!

Kommentarer
Postat av: Katja

Hej gumman!

Tack för dina fina alster...lika snygga som alltid.

Vad mycket fint altered du hinner med.

Om vi inte hörs innan vill jag önska dig och din familj ett härligt nytt år!!!!!!!!!

Kram Katja

Postat av: Kristina

Underbar LO!!
gott slut och Gott nytt!

2007-12-29 @ 20:03:31
URL: http://www.selhammer.blogg.se
Postat av: Jessica

jätte fin Lo:s du har gjort . gillar den jätte mycket .

2007-12-29 @ 20:08:11
Postat av: Line

Jättefin LO. Gillade den så mycket att jag har liftat den =)

Gott Nytt År!

2007-12-31 @ 17:51:19
URL: http://annelied.blogspot.com
Postat av: Balderstina

I enjoyed my visit. Greetings from Germany

2010-04-21 @ 11:10:01
URL: http://balderstina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback