Alla hjärtans dag

Idag har jag scrappat med Jeanette och Karoline, och jag var väldigt produktiv för ovanlighetens skull. Denna LO snabbscrappade jag på ca 45 minuter. Jag har liftat Maries fina LO om sina föräldrar som ni kan hitta här. Blev så glad när jag såg den och här är den i min tappning. Fast jag såg inte förrän efteråt att jag har använt exakt samma papper som Marie :-) Jag älskar den här bilden på Agnes, och här kom den verkligen till sin rätt.

173246-29


Jag hann med en LO till, efter veckans skiss på Swe Scrapbook, men den håller jag för mig själv ett tag till.


Kommentarer
Postat av: Christel

Vilket underbart kort :)

Postat av: Helena Carlsson

Hej nu har jag hittat din sida. Jasmine kännde igen Agnes. Hoppas du hade en mysig alla hjärtans dag.
MVH
Helena

Postat av: Åsa/asamia

Vad mycket fint det finns på din sida! Hoppas att du hittar nåt bra ställa att göra dina egna stämplar.

2007-02-15 @ 15:11:18
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Marie

åh så fin den blev! Jättekul att du liftade mig, jag känner mig glad och hedrad!

2007-02-15 @ 16:58:29
URL: http://www.mariesgalleri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback