Ännu en Emma-LO

Den här är gjord till veckans utmaning på Svensk Scrapbooking, där man skulle inspireras av en bild. En superrolig utmaning!

Korten är inte av världens bästa kvalitet, direkt, och försvann nästan ibland alla olika mönster, så jag lade en vit fotomatta under för att framhäva dem, och det funkade ganska bra. Jag blev RIKTIGT förtjust i de här Stella Ruby-papprena. Jag vågade inte beställa de allra blarrigaste mönstrena, utan jag fegade och beställde bara de mest diskreta. Fast jag ska iväg och scrapshoppa IRL nästa helg, så då ska jag verkligen känna och klämma på dem.173246-45

Kommentarer
Postat av: Tageheidi

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback