En hel hög layouter

Men tro inte att jag har knåpat ihop alla dessa över helgen! Nej, det här är mina egna favorilayouter, de jag själv är mest nöjd med.

173246-16
Här är en av mina första layouter, om en jättehärlig eftermiddag vid Stenshuvud. Här har jag till och med sytt på maskin (det var innan Husqvarnan havererade, lämnades in på service, kom tillbaka hem igen och sydde baklänges)


173246-12
Albin har en egen flickvän, och det tycker han förstås är jättemysigt. Visst är de gulliga på traktorn?


173246-13
Det är väl ganska uppenbart att jag gillar Crate, eller hur?


173246-17
Älskar kompositionen i det här fotot. Det är min duktiga lillasyster Emma som har tagit det.


173246-18
Quickutzmyran är så himla gullig, eller hur?


173246-15
Ännu en layout med Crate :-). Mycket  inspirerad av Heather Preckels fina LO som blev liftad i första numret av Scrapbooking m.m. (hjärtana och doodlingen)


173246-14.
Och så kommer lite mer av Agnes än bara handen och foten. Det är återigan Emma som har varit framme och fotat. Hon brukar få till så himla roliga närbilder!

Jag är lyckligt lottad att ha en syrra som är intresserad av fotografering, och duktig på det, eftersom jag själv aldrig har tyckt det har varit så spännande utan bara knäppt bilder bara för att jag ska, liksom. Man måste ju ta bilder på barnen både avigt och rätt, för att dokumentera varenda litet steg i deras utveckling, men det blir ju inget kul. Fast nu har jag börjat tänka mer på bildkompositionen, efter att jag har börjat scrappa, och hoppas jag kan bli bättre på att ta intressanta bilder.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Helene

Kikar tillbaka, säger tack för de underbart go'a raderna i min blogg och.... Vilka underbara sidor du gjort! Du är superduktig! Kram, Helene


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback