I'm Back!

Nu var det ett tag sen. Barnen har i tur och ordning haft maginfluensa, och jag har jobbat på några bidrag till en tävling, så jag har med andra ord varken haft tid att lägga upp några alster, eller haft några alster att lägga upp.

Vintern har återigen lägrat sig över Blekinge, och det är så härligt! Just nu myser vi när vi tittar ut på den vita härligheten. Men hur mår egentligen snödropparna som jag hittade fullt utslagna i början på veckan? Gick ut och grävde lite i snön, och jo, de lever fortfarande.
173246-23

Barnen är också överlyckliga över snön. Agnes hann knappt känna på den förra gången den var på blixtvisit, så för henne är det helt nytt. Och jätteroligt! Hon är helt fascinerad av att den är så kall att ta på. Åka pulka med storebror är också en höjdare.

173246-24

Så till mina alster. Jag köpte Chipboards från K&Company, och de låg i en sån underbar liten ask med "fönsterruta". Eftersom jag är galen i allt altered fick jag genast en liten idé i skallen, och asken blev ett litet tittskåp med en liten babystrumpa och Agnes första napp. Ber om ursäkt för blixten i "fönstret", den förstör ganska mycket :-)

173246-25

Här kommer ett av korten jag gjorde efter Jennys skiss i Scrapbooking m.m, ett litet alla hjärtans kort med Heart Throb- papprena. Jag beslöt mig för att inte skicka in, tycker inte mina kort är sådär himla bra egentligen. Fast det är så attans kul att göra dem!173246-26

Kommentarer
Postat av: ethel

Vilket underbart foto på barnen i pulka! Och kortet efter Jennys skiss var ju superfint! Du borde definitivt ha skickat in det :-) Glad att vi fick se det här iaf - tack!

Och tack för besöket och kommentaren i min blogg!

Postat av: anna

Kul att få se ett kort till Jennys skiss!
Sitter just nu o funderar på om jag skulle ge mig på det jag med, men har lite svårt att komma på hur jag ska göra...

2007-02-12 @ 15:22:29
URL: http://jertlanddesign.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback